Contents

Politică de rambursări și returnări

 

Daca exista o problema in ceea ce priveste cantitatea livrata gresit sau alt soi fata de ceea ce s-a comandat de la noi, aveti posibilitatea de a returna produsul.

 

RETURUL PRODUSELOR SE FACE IN MAXIM 12 ORE DE LA PRIMIREA ACESTEIA DE CATRE DESTINATAR (CLIENT).

 

POLITICA DE RETUR

 

1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)

 

Raspundem prin e-mail sau telefon in termen cat mai scurt cu instructiunile de returnare.

 

Pasul 1:   Se completeaza formularul de retur de mai jos:

     

    Pasul 2:   Se trimite produsul in atentia departamentului Retur. Pachetul trebuie sa contina o copie  a facturii fiscale de cumparare a produsului  și cererea de retur.

     

    Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati.

     

    Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

     

    Returnarea se va face in termen de 12 ore de la primirea coletului  prin solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

     

    Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

     

    Politica de returnare a produselor

     

    Compania noastra poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

     

    1. Coletele prezinta deteriorari severe ale ambalajului, in urma manipularii pe transport;
    2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
    3. Produsele au cantitati diferite fata de cele comandate de catre client;

     

    Retururile mentionate la punctul 1. se fac in baza unui proces-verbal de constatare, intocmit de catre agentul livrator, la deschiderea coletului, in prezenta acestuia.

     

    Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.

     

    Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

     

    Produsele vor fi returnate  în ambalajul original , documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție.

     

    Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.

     

    Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

     

    Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

     

    Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.


    Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

     

    – daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.


    – daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

     

    Compania noastra nu isi asuma dreptul de retragere a plantelor returnate intr-un termen mai mare de 12 ore de la data primirii si nici daca acestea nu au fost ambalate si asigurate corespunzator pe perioada transportului, pe motivul perisabilitatii.

     

    Politica de ramburs

     

    Plata poate fi efectuaata ramburs pentru plantele comandate din stocul nostru, dar si prin transfer bancar in contul transmis automat dupa finalizarea comenzii dumneavoastra.

     

    Plantele care sunt disponibile pentru precomanda vor putea fi comandate doar cu plata in avans in contul transmis automat dupa finalizarea comenzii.

     

    Diferenta de plata aferenta precomenzilor, poate fi achitata sub aceeasi forma, ramburs sau transfer bancar in contul transmis automat la momentul finalizarii comenzii.

     

    Toate comenzile care sunt livrate cu transfer bancar, se vor achita obligatoriu cu o zi inainte de ziua livrarii.

     

    Daca plata se efectueaza odata cu livrarea in prima zi lucratoare din saptamana, lunea, in mod obligatoriu se va transmite pe mail sau la numarul de whatsapp, dovada platii.

     

     

    Pentru mai multe informatii despre plasarea comenzilor, plata si livrare,va rugam sa ne contactati.

     

    Livram prin curier rapid (GLS) in Romania de luni – miercuri. Coletele se livreaza la adresa, imediat, in ziua urmatoare expeditiei. (ex: miercuri pleaca de la noi, joi sunt la dumneavoastra).

     

    Livram prin curier rapid (GLS) International (UE) de luni-miercuri. Perioada de livrare este mai mare, deoarece depinde foarte mult de timpul petrecut la VAMA